БЛОГ

Запуск офлайн точки через чат-бот

Як ми вже говорили, останні два місяці принесли для нас кілька нових проектів, в тому числі і в сфері роздрібної торгівлі.

Минулого місяця наші партнери готувалися до відкриття 4-ої офлайн точки в Харкові. Votre parfum – перше в Україні ательє нішової парфумерії. На момент заходу проекту серед каналів збуту Votre були: власний інтернет-магазин, 3 офлайн точки, присутність на декількох маркетплейсах і ін. Перед нами стояло відповідальне завдання – щоб відкриття пройшло на ура, необхідно було зібрати аудиторію гостей, попередньо ознайомивши їх з продукцією і прогрівши для подальшого продажу.

Що ж, не будемо затягувати і ділимося планом наших дій:

  1. Щоб викликати інтерес у потенційних покупців, складаємо супер-оффер: говоримо про те, що в день відкриття наші гості отримають – 25% на продукцію і спеціальні призи від партнерів (але тільки для членів клубу Votre)
  2. Збираємо партнерів зі спеціальними пропозиціями. Нам вдалося зібрати 6 партнерів з різних сфер: б’юті, ювелірні прикраси, здоров’я і медицина, флористика та нерухомість. Кожен з яких підготував свої знижки і подарункові сертифікати.
  3. Створюємо міні-систему маркетингу для прогріву і утримання аудиторії: робимо LGT (lead generation tool) і ланцюжок повідомлень для чат-бота. Першим повідомленням вітаємо нових користувачів, вітаємо їх зі вступом в клуб Votre. Говоримо про те, що в день відкриття всіх учасників клубу чекає знижка -25% на продукцію + подарунки від партнерів. У наступних 3-4 повідомленнях розповідаємо про концепцію бренду, лінійки парфумів, їх склади і властивості. Так само, не забуваємо згадати і партнерів – які призи отримають гості заходу. Незважаючи на те, що метою чат-бота були тільки знайомство з брендом і прогрів, вже на цьому етапі передплатники чату почали залишати заявки на покупку в інтернет-магазині. І ось, останній етап – на передодні відкриття повідомляємо користувачів про те, що їх чекає крутий захід, де вони можуть отримати смачні знижки і цінні призи.
  4. Створюємо 10+ креативів для рекламних кампаній в Facebook і Instagram
  5. Налаштування таргетингу, пости в соц-мережах, підписка в чат-бот на діючих торгових точках, партнерські програми.

Які результати ми отримали?

– стартували за тиждень до запуску точки і зібрали 700 чоловік в нашому чат-боті

– ознайомили нових 700 осіб з брендом Votre, асортиментом, цінами і акціями

– ще до офіційного відкриття зробили 12 продажів із середнім чеком 800 грн. Покупцями, до речі, були прогріті передплатники з чат-бота.

– активна реклама і створення святкової атмосфери допомогли зробити бум на відкритті. Прийшло понад 500 осіб! Можемо з гордістю заявити, що захід пройшов на ура.

– більше 50% покупок в цей день було скоєно людьми, які прийшли з чат-бота.

– робота з чат-ботом все ще триває – задоволені своїми придбаннями, люди повертаються і роблять повторні покупки.

Напишіть нам, чи був у вас досвід з чат-ботами, для яких цілей і яких результатів ви домоглися?

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Автор:

Олександр Сірак

Рекомендовані публікації