БЛОГ
ЗА ЩО ВИ ПЛАТИТЕ, ЗАМОВЛЯЮЧИ «ПРОДАЮЧИЙ САЙТ»

Продаючий сайт – це комерційний сайт для отримання вигоди від цільового трафіку, який на нього направляється. Завдання такого ресурсу – спровокувати відвідувача зробити конкретну дію: купити товар, записатися на консультацію, подзвонити фахівцю, зареєструватися, залишити контакти, замовити зворотний дзвінок, підписатися на розсилку.
По мірі просування вглиб продаючого сайту, клієнт «прогрівається»: отримує відповіді на питання і заперечення, дізнається про переваги продукту, розуміє, як продукт зможе вирішити його проблему. Якість такого сайту визначається тим, наскільки прогрітим прийшов лід.
Чим відрізняється продаючий сайт від звичайного
У сучасній інтерпретації це landing page або «односторіночник», в основі якого лежить класична воронка продажів – маркетингова модель AIDA. Його структура спроектована таким чином, щоб послідовно провокувати у відвідувача:
- attention — увагу;
- interest — цікавість;
- desire — бажання;
- action — дію.
На сайті є блок захоплення уваги, який змушує користувача затриматися на сторінці і залучає до вивчення вмісту. Виразний дескриптор – текстовий опис діяльності компанії, розміщений на першому екрані – відразу дає зрозуміти, куди користувач потрапив. Тут же знаходиться унікальна торгова пропозиція – звернення до покупця з обіцянкою конкретної вигоди. УТП подається в такому вигляді, щоб конкурент або не зміг його повторити, або не встиг його висунути раніше. В цілому, УТП – це те, про що «говорить» продаючий сайт.
Блок вигод містить ті вигоди, які отримає клієнт від взаємодії з вашою компанією. Важливо, щоб вони були йому потрібні. Доповнює воронку блок послуг – простий, чесний опис того, що ви «продаєте». Коротко, по суті, без води. Пам’ятайте золоту формулу успіху:
Один сайт → Одна комерційна пропозиція → Одна аудиторія
Слідом блок довіри – в ньому викладені переконливі докази того, чому з вами можна працювати. Використовуються прийоми переконання, гарантійні зобов’язання, справжні відгуки.
Завершує воронку заклик до дії.
З чого складається ціна «продаючого сайту»
Правильна структура лендінгу формується на основі маркетингового дослідження. Саме за нього ви платите в першу чергу, коли замовляєте сайт в рекламному агентстві. Для розробки успішного проекту з високою конверсією «з відвідувачів в заявки», важливо глибоке занурення в бізнес і його процеси:
- вивчається товар або послуга;
- складається портрет цільової аудиторії;
- визначаються майданчики, де вона зосереджена;
- з’ясовуються причини, якими керується ЦА в покупці;
- з’ясовуються «болі», які продукт закриває;
- проводиться аналіз конкурентів;
- формується УТП з відбудовою від конкурентів;
- результати досліджень «упаковуються» в тексти, графіку і відео.
Над продаючим сайтом працюють:
- команда маркетологів;
- копірайтер;
- дизайнер;
- аккаунт-менеджер, який узгоджує деталі з замовником;
- технічні фахівці – програмісти і верстальники.
У концепції системного маркетингу сайт – це не просто вітрина, а робочий інструмент, який працює в зв’язці з іншими елементами маркетингової системи.
До нього прикручуються:
- форми захоплення даних, заповнюючи які користувач потрапляє в email-розсилки;
- підключаються пікселі ретаргетингу, завдяки яким за допомогою таргетованої реклами можна наздогнати потенційного клієнта в соціальних мережах;
- налаштовуються системи аналітики.
Ви отримуєте не шаблонний продукт, а унікальний проект з ексклюзивним дизайном і структурою, який говорить на мові потенційного клієнта, містить відокремлення від конкурентів, правильну подачу смислів. У нього є чітка мета і щомиті відслідковуються ключові метрики. У підсумку, сайт з продаючою структурою продає і заробляє.
