БЛОГ

ЗА ЩО ВИ ПЛАТИТЕ, ЗАМОВЛЯЮЧИ «ПРОДАЮЧИЙ САЙТ»

Продаючий сайт – це комерційний сайт для отримання вигоди від цільового трафіку, який на нього направляється. Завдання такого ресурсу – спровокувати відвідувача зробити конкретну дію: купити товар, записатися на консультацію, подзвонити фахівцю, зареєструватися, залишити контакти, замовити зворотний дзвінок, підписатися на розсилку.

По мірі просування вглиб продаючого сайту, клієнт «прогрівається»: отримує відповіді на питання і заперечення, дізнається про переваги продукту, розуміє, як продукт зможе вирішити його проблему. Якість такого сайту визначається тим, наскільки прогрітим прийшов лід.

Чим відрізняється продаючий сайт від звичайного

У сучасній інтерпретації це landing page або «односторіночник», в основі якого лежить класична воронка продажів – маркетингова модель AIDA. Його структура спроектована таким чином, щоб послідовно провокувати у відвідувача:

  • attention — увагу; 
  • interest — цікавість;
  • desire — бажання;
  • action — дію. 

На сайті є блок захоплення уваги, який змушує користувача затриматися на сторінці і залучає до вивчення вмісту. Виразний дескриптор – текстовий опис діяльності компанії, розміщений на першому екрані – відразу дає зрозуміти, куди користувач потрапив. Тут же знаходиться унікальна торгова пропозиція – звернення до покупця з обіцянкою конкретної вигоди. УТП подається в такому вигляді, щоб конкурент або не зміг його повторити, або не встиг його висунути раніше. В цілому, УТП – це те, про що «говорить» продаючий сайт.

Блок вигод містить ті вигоди, які отримає клієнт від взаємодії з вашою компанією. Важливо, щоб вони були йому потрібні. Доповнює воронку блок послуг – простий, чесний опис того, що ви «продаєте». Коротко, по суті, без води. Пам’ятайте золоту формулу успіху:

Один сайт → Одна комерційна пропозиція → Одна аудиторія

Слідом блок довіри – в ньому викладені переконливі докази того, чому з вами можна працювати. Використовуються прийоми переконання, гарантійні зобов’язання, справжні відгуки.

Завершує воронку заклик до дії.

З чого складається ціна «продаючого сайту»

Правильна структура лендінгу формується на основі маркетингового дослідження. Саме за нього ви платите в першу чергу, коли замовляєте сайт в рекламному агентстві. Для розробки успішного проекту з високою конверсією «з відвідувачів в заявки», важливо глибоке занурення в бізнес і його процеси:

  • вивчається товар або послуга;
  • складається портрет цільової аудиторії;
  • визначаються майданчики, де вона зосереджена;
  • з’ясовуються причини, якими керується ЦА в покупці;
  • з’ясовуються «болі», які продукт закриває;
  • проводиться аналіз конкурентів;
  • формується УТП з відбудовою від конкурентів;
  • результати досліджень «упаковуються» в тексти, графіку і відео.

Над продаючим сайтом працюють:

  • команда маркетологів;
  • копірайтер;
  • дизайнер;
  • аккаунт-менеджер, який узгоджує деталі з замовником;
  • технічні фахівці – програмісти і верстальники. 

У концепції системного маркетингу сайт – це не просто вітрина, а робочий інструмент, який працює в зв’язці з іншими елементами маркетингової системи.

До нього прикручуються:

  • форми захоплення даних, заповнюючи які користувач потрапляє в email-розсилки;
  • підключаються пікселі ретаргетингу, завдяки яким за допомогою таргетованої реклами можна наздогнати потенційного клієнта в соціальних мережах;
  • налаштовуються системи аналітики.

Ви отримуєте не шаблонний продукт, а унікальний проект з ексклюзивним дизайном і структурою, який говорить на мові потенційного клієнта, містить відокремлення від конкурентів, правильну подачу смислів. У нього є чітка мета і щомиті відслідковуються ключові метрики. У підсумку, сайт з продаючою структурою продає і заробляє.

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Автор:

Олександр Сірак

Рекомендовані публікації