БЛОГ

Складаємо УТП для вашого бізнесу

Унікальна торгова пропозиція (УТП або оффер, від англ. to offer – пропонувати) — спосіб позиціонування продукту, який формує унікальний споживчий мотив. На відміну від іміджевої і розважальної реклами, УТП заснована на твердженні, яке ще ніхто з конкурентів не робив. Оффер повинен бути конкретним, унікальним і ефективним.  

Шоколадне драже M&M’s

«Тане в роті, а не в руках»

Tesla для моделі Roadster

«Найшвидший автомобіль в світі з рекордним прискоренням, дальністю ходу і продуктивністю»

Складаємо УТП самостійно

Винаходити велосипед необов’язково, можна скористатися готовими моделями.

Формула 4U (Usefulness, Uniqueness, Ultraspecificity, Urgency)

Об’єднайте корисність, унікальність, специфічність і терміни в одному оффері. Наприклад: «Вивчіть англійську для програмістів віддалено за 30 днів за методикою співробітників ФСБ».

Релевантний запиту заголовок + три вигоди

Спосіб майже повторює 4U, з тією різницею, що в основі оффера використовується ключовий запит, який найкраще відображає проблему користувача. Наприклад: «Англійська за методом спецслужб: для програмістів, віддалено, курс за 30 днів».

Формула Джона Карлтона

Просто підставте відсутні слова в речення: «За допомогою _ (послуга, продукт) ми допомагаємо (ЦА) вирішити (проблема) з _ (вигода)».

А у вас вже є УТП? Напишіть в коментарях своє унікальна торгова пропозиція. Кращі варіанти розберемо разом і посилимо. Поїхали!

Де використовується УТП

Потрапивши на лендінг, побачивши рекламне оголошення або картку товару, відвідувач повинен з перших секунд зрозуміти, куди потрапив і що йому пропонують. З цим завданням УТП справляється на відмінно.

Її потрібно використовувати:

  • на посадковій сторінці;
  • в контекстній та таргетованій рекламі;
  • в медійній рекламі;
  • в оффлайн-заходах;
  • на картках товарів.

Зверніть увагу, що УТП – це не просто декілька рядків тексту про товар або послугу. Унікальна торгова пропозиція існує поза образотворчих форм і букв, як частина стратегії позиціонування продукту, якої дотримується підприємство. Отже, вона нерозривно пов’язана з маркетингом і виробництвом, і, навпаки.

Відштовхуйтесь від проблеми

Використовуйте основну біль цільової аудиторії для складання УТП. Наприклад, оффер лікарського засобу «Афлубін» звучить ось так: «ГРЗ чи грип? З Афлубін відчутне поліпшення здоров’я настає швидше ».

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Автор:

Олександр Сірак

Рекомендовані публікації