БЛОГ

Система маркетингу: ресторанний бізнес

В минулому пості ми говорили про переваги компаній, які продовжують вкладати бюджети в рекламу під час карантину і про те, що правильним рішенням для різних ніш під час кризи буде створення системи маркетингу.

Сьогодні ми продовжимо говорити про неї на прикладі ресторанного бізнесу і з’ясуємо, як вона допоможе зібрати базу нових клієнтів і перетворити їх в продажі на виході з кризи.

Як уже всі помітили, карантин добротно вдарив по офлайн нішах. Не залишилася осторонь і сфера HoReCa. Заклади закриті. Виживають ті, хто заздалегідь організував доставку. Але навіть незважаючи на можливість замовляти онлайн, не всі люди готові чекати в гості кур’єра. Бізнеси втрачають клієнтів, замовлення, гроші.

Ось тут і вступає в силу система маркетингу.

Покрокові дії:

  •  Як ми вже згадували в попередньому пості, під час карантину переможе той, хто буде залишатися зі своєю аудиторією на зв’язку, підвищувати до себе лояльність шляхом деяких безкоштовних корисностей. Такий корисністю може стати «пробний продукт».

Приклад для ресторанного бізнесу: запустіть безкоштовний 5-7-n-денний кулінарний марафон від вашого шеф-кухаря. Протягом n днів ви і передплатники будете разом готувати по вашим секретним технологіям. При цьому – страви з простих продуктів, які завжди під рукою і не вимагають великих витрат.

  •  Другим кроком запускаємо рекламу на марафон. Тих, хто на неї відреагував, просимо перейти у месенджер. Після переходу аудиторія потрапляє в чат-бот, де ми вітаємо її і даємо посилання на онлайн майстер-клас.

! Не економимо – чим більше людей залучимо і затянемо в воронку, тим більше клієнтів буде при її завершенні

  • Кожному передплатнику бонус: -10-15% на доставку або знижка n% на всю кухню закладу протягом року.
  • Через декілька днів додайте хвилинне відео з процесом приготування одного з рецептів і запропонуйте замовити це блюдо. Чергуйте ролики з корисною інформацією (наприклад: як вибрати стигле манго, що не можна зберігати в холодильнику, який посуд шкодить здоров’ю і т.д.) Проведіть «вікторину» – додайте в чат підступне запитання на тему кулінарії з варіантами відповідей і т.д.

Не забуваємо вести соціальні мережі. З постів і форм на сайті перенаправляти на ваш чат-бот. Не зупиняти, а іноді навіть посилювати рекламу (поки ваші конкуренти економлять бюджет під час кризи і сидять без клієнтів). Хтось піде – це нормально. Але ті, що залишилися стануть базою теплих контактів, «армією прихильників», які не просто вас знають, а є вашими постійними читачами, лояльними і прогрітими правильними месседжами. Відповідно, шанс того, що після закінчення карантину передплатники зайдуть до вас в гості – набагато вище. І вам не доведеться за них боротися, переманюючи у конкурентів.

Запишіться на онлайн консультацію (Zoom, Skype, Viber, Hangouts) або телефонуйте за номером +380 (50) 177 29 75. Ми розкриємо ваші сильні точки, підкажемо, як відбудуватися від конкурентів і побудуємо систему маркетингу, яка допоможе вийти з кризи з прибутком замість збитків.

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Автор:

Олександр Сірак

Рекомендовані публікації