БЛОГ

Що таке система маркетингу

Система маркетингу – це комплекс правильно налаштованих інструментів, які забезпечують постійний потік платоспроможних клієнтів з інтернету. Всі інструменти всередині системи – сайт, реклама в Google, розсилки, соціальні мережі, брендинг – працюють як єдиний злагоджений механізм із загальною метою. Інтеграція системного маркетингу в бізнес здійснюється один раз, зате працює до 5 років. Одного разу вклавши гроші, ви збільшите прибуток, позбудетеся від касових розривів, скоротите витрати на рекламу і отримаєте довгострокові конкурентні переваги.

Чим відрізняється системний підхід від звичайного

Просування в соціальних мережах, налаштування реклами, тексти або черговий суперсучасний сайт окремо працюють слабо, часто не окупаються, або дають короткостроковий результат. Чому так відбувається? Люди, які вперше потрапили до вас:

  • не впевнені в тому, що їм потрібно;
  • не відразу довіряються компанії;
  • не відразу роблять покупку;
  • хочуть вивчити ринок, перш ніж прийняти рішення;
  • забувають про першоджерело, відвідавши пару конкурентів;
  • сплативши товар, рідко повертаються, якщо їм не нагадувати про себе.

Система маркетингу самостійно вирішує всі перераховані вище проблеми.

Вирішує автоматично, без вашої прямої участі. Бере холодного клієнта за руку і буквально веде вглиб воронки, планомірно підігріває його інтерес і закриває його заперечення. Від вас вимагається лише поглядати на ключові показники і обробляти заявки.

Вам більше не потрібно наймати дорогого фахівця по трафіку, оплачувати послуги таргетолога, утримувати штат маркетологів, які завалюють вас незрозумілими звітами. Ви не платите за роботу окремих інструментів. Ви купуєте їх комплексну взаємодію всередині автоворонки, спроектованої спеціально під ваші потреби:

Реклама в пошукових системах і на сайтах показується людям, які проявили інтерес

Налаштовуються Google Ads, Yandex Direct

Вони переходять на сайт – продаючий, втягуючий, структурований

Сайт містить звернення до покупця з обіцянкою конкретної вигоди, мотивує зробити покупку, наводить переваги продукту і закриває можливі питання клієнтів. Якщо відвідувач «йде», його намагається повернути спливаюча форма з промо-матеріалами

Всі відвідувачі збираються в базу – ті, які купили і не купили

З трафіку вичавлюється максимум. Тим, хто не купив, навздогін показується реклама в соціальних мережах і КМС. Від них не відмовляються, якщо вони відразу не зробили покупку, а переконують повернутися

Ретаргетинг в Fb, VK, Instagram, КМС

Користувачам, які не купили з першого разу, показуються рекламні оголошення з лідформою і односторіночники з квізом, акціями і заманюючим безкоштовним контентом – промокодом на знижку, каталогами, подарунками – так збираються контактні дані

 ↓

Розсилка в месенджерах та на пошту

Користувачі, які залишили контактні дані, потрапляють в email-розсилку, всередині якої послідовно доносяться вигоди продукту. Листи повертають їх на продаючий сайт. А ще з листами приходять нагадування

Гарячі клієнти

До цього моменту потенційний клієнт перетворюється в реального – він відвідав ваш сайт, познайомився з компанією, бачив її рекламу на сторонніх сайтах і в соціальних мережах, прочитав додаткові відомості на пошті, отримав приємні бонуси – тепер, після пари дотиків і прогріву, він готовий зробити покупку і радити продукт іншим

Маркетингові системи проектуються персонально під замовника і залежать від кон’юнктури ринку. На кожному етапі просування клієнта заміряються ключові метрики: відвідуваність сайту, показники роботи колл-центру, оброблені і не оброблені цільові заявки, вартість дзвінка або заявки, відкриті і не відкриті листи розсилки, середній чек і вартість одного продажу, окупність інвестицій в рекламу.

Комусь підійде вищеописана воронка продажів, для інших її опис займе пару сторінок. Їх об’єднує одне – автоматизація всіх процесів, зростання заявок, збільшення прибутку.

Чому вашому бізнесу потрібна система маркетингу

  1. Щоб бачити, скільки грошей принесла кожна вкладена гривня.
  2. Щоб відстежувати конверсії з відвідувачів в продажу по кожному каналу реклами.
  3. Щоб знати ефективність кожного рекламного оголошення.
  4. Щоб не відпускати клієнтів до конкурентів, а переконати їх зробити покупку.
  5. Щоб сформувати пул лояльної аудиторії.
  6. Щоб залучити навіть тих, хто ще не готовий купиш ваш продукт.
  7. Щоб не переплачувати стороннім фахівцям.
  8. Щоб збільшити кількість продажів.
  9. Щоб поліпшити репутацію і відбудуватися від конкурентів.
  10. Щоб автоматизувати бізнес.

За що ви платите, купуючи систему маркетингу

За простою назвою прихована величезна робота команди фахівців. Інтернет-маркетолог, аналітик, копірайтер, аккаунт-менеджер, програміст, верстальник і дизайнер разом працюють над проектом, виконуючи такі завдання:

  • велике дослідження бізнесу з метою з’ясування його сильних і слабких сторін;
  • розробка маркетингової стратегії;
  • розробка УТП – звернення до покупця з обіцянкою конкретної вигоди, в такому вигляді, щоб конкурент або не зміг його повторити, або не встиг його висунути раніше;
  • написання продаючих текстів;
  • настройка рекламної кампанії в Facebook, VK, My Target, Instagram;
  • настройка пікселів ретаргетингу;
  • спліт-тести рекламних оголошень;
  • збір семантичного ядра;
  • настройка реклами в пошукових системах і медійних мережах;
  • створення зв’язки з продаючих сайтів;
  • створення email-воронки;
  • створення розсилки в месенджерах, sms;
  • інтеграція CRM-системи для управління заявками і дзвінками;
  • a/b тестування лендінгів.

Хочете дізнатися чи у вас так? Скористайтеся чек-листом системного інтернет-маркетингу.

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Автор:

Олександр Сірак

Рекомендовані публікації