БЛОГ

Реклама в карантин: лити або не лити

У карантин підприємці розійшлися в думці. Одні стверджують, що рекламу потрібно вимкнути і не лити трафік на сайт, щоб не витрачати гроші даремно. Інші твердять: «Поки люди сидять вдома треба збільшувати рекламні бюджети». Хто правий?

Ситуація наступна: в умовах надзвичайної ситуації, бізнеси вимушено зупиняються, закриваються офіси і торгові точки. Разом з тим, людей зобов’язали перебувати вдома. Потік клієнтів скоротився або пропав зовсім, через що багато хто перестав вкладатися в рекламу. Реагуючи на скорочення кількості рекламодавців, рекламні аукціони відчутно просіли, що відразу позначилося на ціні показів рекламних оголошень – вона знизилася!

Тим часом, споживачі сидять вдома. Шукають, чим себе зайняти. Через надлишок вільного часу люди стали більше часу проводити online. Начебто, споживачі в мережі, але загальна кількість заявок не росте. Чому? Багато хто не знає, як безпечно забрати товар, вони не готові вибратися в місто, щоб протестувати продукт або отримати послугу наживо.

Знаючи деталі, повернемося до питання: праві ті, хто зупинив рекламу або ті, хто її крутить?

1. З огляду на те, що криза, можливо, триватиме ще 2-3 місяці, що ми отримаємо, якщо повністю зупинимо рекламну кампанію? Бізнес випаде з поля зору своєї аудиторії і його забудуть. З іншого боку, ви заощадите бюджет, який може стати в нагоді для антикризових заходів.

2. Якщо рекламу залишити – компанія залишиться на видноті, отримає можливість отримати хороші охоплення за дешевими ставками, зможе зібрати базу аудиторій для обробки після карантину. З іншого боку, витрати на просування не дадуть великого припливу заявок через те, що потенційні клієнти не можуть покинути будинок, щоб прийти в магазин або скористатися послугою прямо зараз. Надія тільки на те, що клієнти «дружать» з службами доставки.

Знову ж правильним виходом із ситуації стане система маркетингу. Детальніше про те, що це, ми розповідали раніше, але давайте подивимося, як це спрацює в даному випадку:

1) Не зупиняємо рекламу

2) Запускаємо в рекламу корисний для потенційного клієнта, пробний безкоштовний продукт. Наприклад, для інфобізнесу – безкоштовний міні-курс або чек-лист, для кафе і ресторанів – добірка рецептів від шеф-кухаря.

3) Людей, які відреагували на рекламу, просимо написати в месенджер, щоб отримати рекламований безкоштовний продукт, який ми обіцяли. Тим, хто провзаємодіяв в месенджері дякуємо – висилаємо обіцяний продукт-подарунок, попутно збираючи їх в окрему базу. З цим допоможе підключений до месенджеру чат-бот. З його допомогою створюємо своє співтовариство, яке протягом кількох днів або тижнів, в залежності від стратегії, підігріваємо корисним контентом, закриваючи заперечення і відповідаючи на потенційні питання.

На виході отримуємо базу контактів клієнтів, які знайомі з вашим бізнесом і випробували можливість замовити безкоштовний продукт. Їм набагато простіше продати основний товар або послугу.

Система маркетингу – набір маркетингових інструментів, які працюють спільно для досягнення єдиної мети. У нашому прикладі це реклама, товар-пробник, месенджер, чат-боти, контент. Поодинці вони малоефективні, зате разом – грізна зброя підприємця!

Запишіться на онлайн консультацію (Zoom, Skype, Viber, Hangouts) або телефонуйте за номером +380 (50) 177 29 75. Ми розкриємо ваші сильні точки, підкажемо, як відбудуватися від конкурентів і побудуємо систему маркетингу, яка допоможе вийти з кризи з прибутком замість збитків.

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Автор:

Олександр Сірак

Рекомендовані публікації