Багатосторінковий сайт, який був у замовника, показував конверсію менше тієї, ніж ми очікували отримати.
Тому було кілька причин:
- Був відсутній чіткий оффер – пропозиція, яка б коротко і ясно давала зрозуміти відвідувачеві головну інформацію про ЖК і яку вигоду він отримає.
- Сторінки сайту забирали відвідувача. В результаті він губився в непотрібних сторінках і йшов, не залишаючи заявку.
- Порушена маркетингова структура сайту.
Landing Page дозволить усунути ці проблеми і презентувати ЖК з усіма вигодами, послідовно пояснюючи відвідувачеві чому варто жити тут.
В ході аналізу рекламного кабінету ми з’ясували, що діяла всього 1 рекламна кампанія. Мінус слова не відбирати. Нові оголошення не створювалися. Ніяких дій з оптимізації не проводилося. Ставки не були обмежені. Все це дозволяло Google Ads з’їдати до $ 32 за кожну заявку.
Що зробили ми:
- сегментацію цільових аудиторій (покупці квартир в новобудові, інвестори, окремо покупці 1-к, 2-к, 3-к квартир та інші);
- створили рекламні кампанії на кожен сегмент, а також запустили в роботу динамічні пошукові оголошення (самі створюють релевантне оголошення під запит людини, завдяки чому більше втягують його і стимулюють відвідати сайт);
- налаштували динамічні заголовки на сайті. Тепер заголовки змінюються в залежності від запиту людини, що призвело до збільшення кількості заявок;
- створили список майданчиків для розміщення банерної реклами за допомогою Google КМС.
- створили окремі рекламні кампанії з більш короткими оголошеннями для мобільних пристроїв, що дозволило збільшити трафік і знизити вартість відвідування;
- відібрали ключових конкурентів, за якими налаштували рекламні кампанії, завдяки чому збільшили кількість заявок (+30 щомісяця);
- підключили динамічний ремаркетинг;
- провели і проводимо щомісяця оптимізацію рекламних кампаній, відбір мінус-слів і т.д.
Все це дозволило кратно зменшити вартість заявки, збільшити їх кількість, обійти конкурентів з продажу квартир.
В ході аналізу з’ясувалося, що деякі відвідувачі сайту не залишають заявку в зв’язку з тим, що пропозиція їм просто не підходить: бажають краще, або дешевше, або ж в іншому районі.
Рішення – підключили перехресний ремаркетинг з іншими об’єктами замовника.
Тепер людина, що потрапила на сайт ЖК Парковий квартал і не залишила заявку, не пропадає, як це було раніше. Через деякий час його повторно наздожене реклама ЖК Парковий квартал, і в разі, якщо він не проявить інтерес, система зрозуміє, що йому варто показати наступний об’єкт.
Схема працює і у зворотному порядку: якщо людина, спершу потрапила на сайт іншого об’єкта і не зацікавилась ним, система через деякий час запропонує йому ЖК Парковий квартал.
Результат – збільшили кількість заявок для ЖК Парковий квартал та інших об’єктів девелоперської компанії з відвідувачів, які раніше реагували на оголошення. Загнали відвідувачів у систему маркетингу девелоперської компанії.
Щоб заявки не губилися як раніше, а відразу потрапляли вільному менеджеру, було визначено встановити і впровадити CRM-систему.
- Скористалися готовим рішенням.
- Інтегрували з сайтом.
- Налаштували воронку й автоматичний ланцюжок дій для спрощення закриття угоди.
- Все, що залишається менеджеру – зателефонувати, продати і внести суму угоди в програму.
З огляду на той факт, що частина людей замість того, щоб залишити заявку на сайті, вважає за краще самостійно зателефонувати, виникла необхідність відстежити кількість дзвінків, яка приходить з тієї чи іншої реклами.
В результаті – купили різні номери, встановили статичний і динамічний call-tracking
Улюблена наша частина – performance, або оптимізація результату у вигляді грошей, які отримує компанія. Було вирішено впровадити готову систему наскрізної аналітики, інтегрувати її з call-tracking, всіма рекламними кампаніями і crm-системою замовника.
Результат – в одному вікні керівництво девелоперської компанії може подивитися скільки заявок приходить з кожного рекламного каналу, скільки дзвінків отримують менеджери, з якого джерела трафіку надходять дзвінки, скільки грошей приносить кожна створена нами реклама.
За аудиторіями, які найбільше зарекомендували себе в Google, запустили рекламні кампанії в Facebook та Instagram.
- Для тесту були створені креативи зі статичними картинками і динамічними анімаціями.
- Ми провели серію спліт тестів, і вже в перший місяць отримали понад 96 заявок на покупку квартир з Facebook.
- Ведення реклами триває