IT-парк Manufactura – закрита інфраструктура, яка об’єднує офісні центри, житлові приміщення і комерційну нерухомість.
Цільова аудиторія – IT-фахівці та представники побічно пов’язаних професій. До них треба було донести вигоди проекту: інвесторам – рентабельність вкладень, покупцям – переваги життя і роботи на одній території, орендаторам – наявність платоспроможних клієнтів під рукою.
Забудовнику потрібно було забезпечитись
достатньою кількість цільових заявок
для дотримання термінів будівництва
і виконання зобов'язань перед
вкладниками.
В ході
попереднього аналізу
з'ясувалося:
потенційні клієнти
не знайомі з концепцією IT-парку
цикл ухвалення рішення про покупку
в галузі становить від 6 місяців
спосіб залучення клієнтів
залежить від типу приміщення
цільова аудиторія використовує
в спілкуванні специфічний сленг
інвестори і покупці не довіряють
новим проектами в області
нерухомості через регулярні
зриви термінів будівництва
з боку недобросовісних
забудовників
Завдання:
01
зробити бренд
IT-park Manufactura впізнаваним
02
Пояснити аудиторії
концепцію IT-парку
03
Забезпечити довіру
до об'єкту нерухомості
04
Впровадити CRM-систему
05
Оцифрувати результативність
рекламних каналів
Визначаємо інструменти для зміни ситуації та виконання завдань
Містить інформацію про проект та пояснює вигоди покупцям. На головній сторінці вбудований квіз, який дозволяє зібрати базову інформацію про потенційних клієнтів і сегментувати аудиторію для подальших рекламних кампаній.
Під кожну секцію створені окремі сторінки з блоками, які показують ключові переваги комплексу, закривають заперечення покупців, відповідають на типові питання і надають можливість вибрати відповідне приміщення.
Під кожен тип приміщення в секції створюються персональні рекламні оголошення.
Для оголошень використовуються продаючі тексти, в яких перераховані ключові переваги об'єкту нерухомості: терміни окупності, технічні характеристики, інфраструктура. Тексти написані з використанням професійного сленгу цільової аудиторії.
Використовується пошукова й медійна реклама в Google. Оголошення складаються персонально під кожен сегмент аудиторії з урахуванням вигод, які їй важливі.
Точкове потрапляння в сегмент забезпечується за рахунок опрацювання ключових запитів і вибору актуального геотаргетингу.
Розроблено контент-план з профільними рубриками
для регулярного постингу в Facebook та Instagram.
З соціальних мереж цільові передплатники дізнаються інформацію
про хід будівельних робіт, будматеріалах, що використовуються
і реалізації оригінальних дизайнерських рішень.
Пости розміщуються в stories та стрічці.
Кожному сегменту ЦА показуються рекламні оголошення, розроблені спеціально під нього.
Тестуються різні УТП, креативи, формати плейсментів. Таргетована реклама дозволяє нагадати про себе і довести угоди до кінця
Реклама показується відвідувачам як у пошукових системах, так
і в соціальних мережах.
Користувачі, раз побувавши на сайті, автоматично сегментуються і збираються в бази за якими відпрацьовують рекламні оголошення другого рівня: банери на тематичних сайтах і в gmail, оголошення в стрічці соціальних мереж.
Зі збільшенням числа контактів з рекламною зростає ймовірність укладання угоди!
Відстежуємо, з яких джерел реклами йдуть дзвінки, щоб краще розуміти ефективність кожного каналу
Дозволяє бачити, скільки грошей заробляє компанія з кожного рекламного джерела
Містить інформацію про проект та пояснює вигоди покупцям. На головній сторінці вбудований квіз, який дозволяє зібрати базову інформацію про потенційних клієнтів і сегментувати аудиторію для подальших рекламних кампаній.
Під кожну секцію створені окремі сторінки з блоками, які показують ключові переваги комплексу, закривають заперечення покупців, відповідають на типові питання і надають можливість вибрати відповідне приміщення.
Під кожен тип приміщення в секції створюються персональні рекламні оголошення.
Для оголошень використовуються продаючі тексти, в яких перераховані ключові переваги об'єкту нерухомості: терміни окупності, технічні характеристики, інфраструктура. Тексти написані з використанням професійного сленгу цільової аудиторії.
Використовується пошукова й медійна реклама в Google. Оголошення складаються персонально під кожен сегмент аудиторії з урахуванням вигод, які їй важливі.
Точкове потрапляння в сегмент забезпечується за рахунок опрацювання ключових запитів і вибору актуального геотаргетингу.
Розроблено контент-план з профільними рубриками
для регулярного постингу в Facebook та Instagram.
З соціальних мереж цільові передплатники дізнаються інформацію
про хід будівельних робіт, будматеріалах, що використовуються
і реалізації оригінальних дизайнерських рішень.
Пости розміщуються в stories та стрічці.
Кожному сегменту ЦА показуються рекламні оголошення, розроблені спеціально під нього.
Тестуються різні УТП, креативи, формати плейсментів. Таргетована реклама дозволяє нагадати про себе і довести угоди до кінця
Реклама показується відвідувачам як у пошукових системах, так
і в соціальних мережах.
Користувачі, раз побувавши на сайті, автоматично сегментуються і збираються в бази за якими відпрацьовують рекламні оголошення другого рівня: банери на тематичних сайтах і в gmail, оголошення в стрічці соціальних мереж.
Зі збільшенням числа контактів з рекламною зростає ймовірність укладання угоди!
Відстежуємо, з яких джерел реклами йдуть дзвінки, щоб краще розуміти ефективність кожного каналу
Дозволяє бачити, скільки грошей заробляє компанія з кожного рекламного джерела
- 01
Аналізуємо цільову аудиторію
і ключові фактори прийняття рішення
Поділили аудиторію на сегменти
Обдзвонили представників кожного сегменту, щоб зрозуміти, на що ЦА звертає увагу при покупці
Склали семантичне ядро
Виявили ключові фактори прийняття рішень всередині кожного сегменту покупців і орендарів
Створюємо оффер, структуру і тестуємо
переконливість текстів на реальних клієнтах
- 02
Головна сторінка показує ключові переваги і відмінності проекту, його інфраструктуру і хід будівництва в фото- і відео-форматі.
Розроблено сторінки під всі секції IT-парку.
Рухаючись по сторінці зверху вниз клієнти дізнаються про ідею проекту, типи доступних приміщень, вигоди покупки і оренди в секції.
Для залучення відвідувачів використовується квіз.
З його допомогою аудиторія прогрівається і сегментується.
- 03
Створюємо функціональний дизайн,
налаштовуємо рекламу і верстаємо
Розробили фірмовий стиль. Айдентика IT-парку Manufactura відповідає образу проекту та відрізняється від інших об’єктів забудовника.
Заздалегідь підготували рекламні кампанії в Google Ads:
це дозволило отримати заявки в перший день запуску.
Готовий сайт однаково добре працює на всіх пристроях.
Підключили та налаштували системи аналітики і CRM.
Налаштовуємо CRM, call-tracking
і наскрізну аналітику
- 04
CRM-система автоматично направляє заявки потрібному менеджеру, завдяки чому всі звернення клієнтів своєчасно оброблюються.
В Roistat відслідковуються заявки з CRM та вхідні дзвінки. Кліент бачить с якого оголошення прийшов клієнт, скільки грошей він залишив, яка реклама приносить більше всього грошей
в компанію. Отримані дані використовуються
для оптимізації рекламних кампаній,
перерозподілу бюджету.
- 05
Налаштовуємо розумний ремаркетинг за сегментами аудиторії та перехресний ремаркетинг з інших об'єктів
Усі відвідувачі сайту сегментуються і збираються в бази для ремаркетингу
в google, facebook і instagram
Створюємо залучаючі креативи для КМС, Gmail, Facebook, Instagram
Запускаємо окремі рекламні кампанії для ремаркетингу за сегментами та аудиторіями відвідувачів, які не здійснили покупку або виконали набір цільових дій на сайті
Результати:
Ціна заявки з Google Ads
$7.5
Ціна заявки з Facebook
$10
К-кість заявок на купівлю комерційної нерухомості/міс
179
Рекламний бюджет
$913
Конверсія
2.37%
На реалізацію проекту
пішло вже більше 500 годин
Підключаються нові канали
залучення клієнтів
Підсумок
Працююча комплексна система інтернет-маркетингу
Більше 250 цільових заявок з 7 джерел трафіку
щомісячно
Повне розуміння звідки надходять дзвінки і заявки,
і який прибуток приносить кожне рекламне джерело
Більше 8000 людей в місяць переходять на сайт,
1000 з яких - по брендовим запитам
Бренд It-park Manufactura впізнаваний,
про нього регулярно пишуть ЗМІ
Дізнайтесь як швидко окупляться
вкладення в маркетинг
в Вашому проекті