фото объекта

Про проект

IT-парк Manufactura – закрита інфраструктура, яка об’єднує офісні центри, житлові приміщення і комерційну нерухомість.

Цільова аудиторія – IT-фахівці та представники побічно пов’язаних професій. До них треба було донести вигоди проекту: інвесторам – рентабельність вкладень, покупцям – переваги життя і роботи на одній території, орендаторам – наявність платоспроможних клієнтів під рукою.

Забудовнику потрібно було забезпечитись
достатньою кількість цільових заявок
для дотримання термінів будівництва
і виконання зобов'язань перед
вкладниками.

Завдання:

01
зробити бренд
IT-park Manufactura впізнаваним
02
Пояснити аудиторії
концепцію IT-парку
03
Забезпечити довіру
до об'єкту нерухомості
04
Впровадити CRM-систему
05
Оцифрувати результативність
рекламних каналів

Визначаємо інструменти
для зміни ситуації та виконання завдань

Містить інформацію про проект та пояснює вигоди покупцям. На головній сторінці вбудований квіз, який дозволяє зібрати базову інформацію про потенційних клієнтів і сегментувати аудиторію для подальших рекламних кампаній.

квиз

Під кожну секцію створені окремі сторінки з блоками, які показують ключові переваги комплексу, закривають заперечення покупців, відповідають на типові питання і надають можливість вибрати відповідне приміщення.

Під кожен тип приміщення в секції створюються персональні рекламні оголошення.

квиз

Для оголошень використовуються продаючі тексти, в яких перераховані ключові переваги об'єкту нерухомості: терміни окупності, технічні характеристики, інфраструктура. Тексти написані з використанням професійного сленгу цільової аудиторії.

Використовується пошукова й медійна реклама в Google. Оголошення складаються персонально під кожен сегмент аудиторії з урахуванням вигод, які їй важливі.

квиз

Точкове потрапляння в сегмент забезпечується за рахунок опрацювання ключових запитів і вибору актуального геотаргетингу.

Розроблено контент-план з профільними рубриками
для регулярного постингу в Facebook та Instagram.

квиз

З соціальних мереж цільові передплатники дізнаються інформацію
про хід будівельних робіт, будматеріалах, що використовуються
і реалізації оригінальних дизайнерських рішень.
Пости розміщуються в stories та стрічці.

Кожному сегменту ЦА показуються рекламні оголошення, розроблені спеціально під нього.

таргетинг таргетинг
таргетинг

Тестуються різні УТП, креативи, формати плейсментів. Таргетована реклама дозволяє нагадати про себе і довести угоди до кінця

Реклама показується відвідувачам як у пошукових системах, так
і в соціальних мережах.

Користувачі, раз побувавши на сайті, автоматично сегментуються і збираються в бази за якими відпрацьовують рекламні оголошення другого рівня: банери на тематичних сайтах і в gmail, оголошення в стрічці соціальних мереж.

Зі збільшенням числа контактів з рекламною зростає ймовірність укладання угоди!

Відстежуємо, з яких джерел реклами йдуть дзвінки, щоб краще розуміти ефективність кожного каналу

квиз

Дозволяє бачити, скільки грошей заробляє компанія з кожного рекламного джерела

квиз
- 01

Аналізуємо цільову аудиторію
і ключові фактори прийняття рішення

  • Поділили аудиторію на сегменти
  • Обдзвонили представників кожного сегменту, щоб зрозуміти, на що ЦА звертає увагу при покупці
  • Склали семантичне ядро
  • Виявили ключові фактори прийняття рішень всередині кожного сегменту покупців і орендарів

Результати:

Ціна заявки з Google Ads $7.5
Ціна заявки з Facebook $10
К-кість заявок на купівлю комерційної нерухомості/міс 179
Рекламний бюджет $913
Конверсія 2.37%
иконка
На реалізацію проекту
пішло вже більше 500 годин
иконка
Підключаються нові канали
залучення клієнтів

Підсумок

  • Працююча комплексна система інтернет-маркетингу
  • Більше 250 цільових заявок з 7 джерел трафіку
    щомісячно
  • Повне розуміння звідки надходять дзвінки і заявки,
    і який прибуток приносить кожне рекламне джерело
  • Більше 8000 людей в місяць переходять на сайт,
    1000 з яких - по брендовим запитам
  • Бренд It-park Manufactura впізнаваний,
    про нього регулярно пишуть ЗМІ
иконка

Дізнайтесь
як швидко окупляться
вкладення в маркетинг

в Вашому проекті

Інші проекти: