БЛОГ

Правильно налаштований онлайн-трафік – запорука високих продажів

Правильно налаштований трафік – запорука високих продажів

Підприємці часто скаржаться: «Сайт не продає!» Відсутність трафіку – одна з причин.

Трафік – це потік відвідувачів на ваш сайт. Яким би гарним, функціональним і продаючим сайт би не був, він не принесе вам грошей, якщо його не показувати цільової аудиторії. Правильно налаштований і керований трафік гарантує попит на ваші послуги і високі продажі, незалежно від регіону та пори року, чого не скажеш про клієнтів з оффлайн.

Джерела трафіку для продаючого сайту

З Facebook, Вконтакте, Instagram, Одноклассники це коли ви показали потенційному клієнту рекламне оголошення, він зацікавився, натиснув на нього і перейшов на сайт.

З Google та Yandex це коли користувач ввів свій запит в пошуковому рядку, а в пошуковій видачі отримав посилання на релевантний сайт. Наприклад, на запит «квартира від забудовника, Київ, Позняки» в перших рядках відображаються сайти, де вони продаються.

З партнерських мереж це коли відвідувач, який цікавився схожими послугами або товарами, перебуваючи на сторонньому майданчику, бачить вашу рекламу і потрапляє до вас на сайт.

Трафік повинен забезпечувати результат

Трафік завжди повинен бути цільовим, тобто складатися з людей, прямо або побічно зацікавлених в тому, що пропонує продаючий сайт. Механіка налаштування для соціальних мереж і пошукових систем відрізняється. У випадку з Fb, Instagram і VK, маркетологи показують рекламу людям, які відповідають опису типового клієнта. Для цього складається портрет клієнта з його потребами, уподобаннями і запереченнями.

Щоб налаштувати трафік з Google і Yandex, треба розуміти, за якими ключовими запитами цільова аудиторія шукає товар або послугу. Для цього збираються всі ключові запити, за якими потенційні клієнти зможуть знайти продаючий сайт і виконати на ньому цільову дію. Наприклад, на сайт харківської клінінгової компанії ми будемо вести трафік з Харкова за запитами, які мають на увазі замовлення дзвінка або оформлення заявки на послугу:

вартість послуг клінінгової компанії;
замовити прибирання квартири;
послуги клінінгу на будинок.

  • вартість послуг клінінгової компанії;
  • замовити прибирання квартири;
  • послуги клінінгу на будинок.

Процес збору запитів трудомісткий і складний.

Треба відібрати тільки затребувані запити в регіоні, де працює компанія. Їх можуть бути сотні, але в роботі знадобляться всього пару десятків. За самими затребуваними конкуренція вище, а значить, такий трафік дорожче. Спеціаліст повинен в рамках жорсткого бюджету налаштувати рекламу так, щоб охопити як найбільш релевантні запити, так і низькочастотні.

Кругообіг трафіку в природі

Люди з соціальних мереж і пошуку – одні й ті ж. Важливо не розгубити трафік, а використовувати його по максимуму. Для цього ми автоматично збираємо всіх відвідувачів в базу, щоб потім повторно показувати їм рекламу в різних каналах. Уявіть: «Відвідувач вашого магазину вивчив прилавок, але нічого не купив. Не знав, що ви в подарунок даєте карту на знижку. Пішов шукати далі. На сусідній вулиці заходить в інші двері, а там той же магазин, ваш товар і карта на знижку на видному місці ». В оффлайн так неможливо, в онлайн – запросто!

Як це виглядає на практиці:

  • Людина прийшла з пошуку в магазин вхідних дверей, але з невідомих нам причин не оформила замовлення. Система запам’ятовує її.
  • При спробі вийти, все той же користувач бачить оголошення з пропозицією отримати каталог на пошту, до того ж, в подарунок – промо-код на лазерне гравіювання.
  • Увечері того ж дня, гортаючи Facebook, бачить оголошення вашої компанії, яке обіцяє навчити вибирати двері. Воно веде на лендінг з квізом.
  • Люди, які відвідали лендінг з квізом, але не зв’язалися з відділом продажів, знову бачать рекламу в Instagram. Тепер оголошення веде на лендінг з каталогом уцінених дверей.
  • До речі, ми вже отримали контакти користувачів, які запросили каталоги. Скоро вони потраплять в розсилку листів, які послідовно пояснюють вигоди вашого товару.
  • Тим часом, запустилася реклама на сайтах партнерах Google і Yandex, які відвідує все той же користувач. Він бачить рекламу з тих тем, якими недавно цікавився. По кліку на оголошення повертається на продаючий сайт.

Схоже на те, як переливають воду з однієї посудини в іншу, правда? Ми не знали, що саме потрібно нашому клієнтові, тому послідовно:

  • дали більше інформації, щоб зняти сумніви;
  • навчили, як вибирати двері;
  • запропонували безкоштовні бонуси;
  • показали товари зі знижкою..

Звичайно, воронка продажів, в яку ллється трафік, може виглядати інакше. Її результативність гарантована тільки в тому випадку, якщо з трафіком працює грамотний фахівець.

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Автор:

Олександр Сірак

Рекомендовані публікації