БЛОГ

ПРАВИЛЬНО НАЛАШТОВАНИЙ ОНЛАЙН ТРАФІК – ЗАПОРУКА ВИСОКИХ ПРОДАЖІВ

Підприємці часто скаржаться: «Сайт не продає!»

Одна з причин – відсутність трафіку.

Трафік – це потік відвідувачів на ваш сайт. Яким би гарним, функціональним і продаючим веб-сайт не був, він не принесе грошей, якщо його не показувати цільової аудиторії. Правильно налаштований і керований трафік з онлайн гарантує попит на послуги і високі продажі, незалежно від регіону та пори року, чого не скажеш про клієнтів з оффлайн.

Основні джерела трафіку для продаючого сайту

Таргетована реклама в соціальних мережах – вид платної реклами в Facebook, Instagram, LinkedIn та інших соціальних мережах, яка відображається користувачам, чиї інтереси схожі з вашим напрямом бізнесу. Реклама налаштовується вручну. Наприклад, якщо ви займаєтеся будівництвом і продажем нерухомості, то налаштування можуть включати в себе наступні інтереси: «нерухомість, інвестиції, пасивний заробіток».

Контекстна реклама – це вид платної реклами в Google і Яндекс, при якій відвідувачеві показується оголошення з посиланням на сайт, зміст якого максимально відповідає пошуковому запиту. Якщо людина вбиває в пошуковий рядок «купити міжкімнатні двері», вона побачить в перших рядках пошукової видачі платні оголошення компаній/магазинів, які займаються продажем дверей. Платні оголошення відображаються за принципом аукціону – більш підходящі за змістом і дорожче оплачувані оголошення видаються в першу чергу.

Реклама в партнерських мережах – це вид платної реклами на сайтах, схвалених для показу самими Google і Яндекс. Оголошення відображається в спеціальному блоці, у вигляді невеликого банера. Принцип роботи аналогічний тому, як працює контекстна реклама. Користувач, який недавно в пошуковику цікавився вашими послугами або товарами, що знаходяться на сторінках сайту партнерської мережі того ж пошуковика, бачить саме вашу рекламу.

ТРАФІК ПОВИНЕН ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ РЕЗУЛЬТАТ

Трафік завжди повинен бути цільовим, тобто складатися з людей, прямо або побічно зацікавлених в тому, що пропонує продаючий сайт. Механіка настройки для соціальних мереж і пошукових систем відрізняється. У випадку з Fb, Instagram і VK, маркетологи показують рекламу людям, які відповідають опису типового клієнта. Для цього складається портрет клієнта з його потребами, уподобаннями і запереченнями.

Щоб налаштувати трафік з Google і Yandex, треба розуміти, за якими ключовими запитами цільова аудиторія шукає товар або послугу. Для цього збираються всі ключові запити, за якими потенційні клієнти зможуть знайти продаючий сайт і виконати на ньому цільову дію. Наприклад, на сайт харківської клінінгової компанії ми будемо вести трафік з Харкова за запитами, які мають на увазі замовлення дзвінка або оформлення заявки на послугу:

  • вартість послуг клінінгової компанії;
  • замовити прибирання квартири;
  • послуги клінінгу на будинок.

Процес збору запитів трудомісткий і складний.

Потрібно відібрати тільки затребувані запити в регіоні, де працює компанія. Їх можуть бути сотні, але в роботі знадобляться всього пару десятків. За самим затребуваним конкуренція вище, а значить, такий трафік дорожче. Спеціаліст повинен в рамках жорсткого бюджету налаштувати рекламу так, щоб охопити як найбільш релевантні запити, так і низькочастотні.

Кругообіг трафіку в природі

Люди з соціальних мереж і пошуку – одні й ті ж. Важливо не розгубити трафік, а використовувати його по максимуму. Для цього ми автоматично збираємо всіх відвідувачів в базу, щоб потім повторно показувати їм рекламу в різних каналах. Уявіть: «Відвідувач вашого магазину вивчив прилавок, але нічого не купив. Не знав, що ви в подарунок даєте карту на знижку. Пішов шукати далі. На сусідній вулиці заходить в інші двері, а там той же магазин, ваш товар і карта на знижку на видному місці ». В оффлайн так неможливо, в онлайн – запросто!

Як це виглядає на практиці:

  • Людина прийшла з пошуку в магазин вхідних дверей, але з невідомих нам причин не оформила замовлення. Система запам’ятовує його.
  • При спробі вийти, все той же користувач бачить оголошення з пропозицією отримати каталог на пошту, до того ж, в подарунок – промо-код на лазерне гравіювання.
  • Увечері того ж дня, гортаючи Facebook, бачить оголошення вашої компанії, яке обіцяє навчити вибирати двері. Воно веде на лендінг з квізом.
  • Люди, які відвідали лендінг з квізом, але не зв’язалися з відділом продажів, знову бачать рекламу в Instagram. Тепер оголошення веде на лендінг з каталогом уцінених дверей.
  • До речі, ми вже отримали контакти користувачів, які запросили каталоги. Скоро вони потраплять в розсилку листів, які послідовно пояснюють вигоди ваших товару.
  • Тим часом, запустилася реклама на сайтах партнерах Google і Yandex, які відвідує все той же користувач. Він бачить рекламу по темам, якими недавно цікавився. По кліку на оголошення повертається на продаючий сайт.

Схоже на те, як переливають воду з однієї посудини в іншу, правда? Ми не знали, що саме потрібно нашому клієнтові, тому послідовно:

  • дали більше інформації, щоб зняти сумніви;
  • навчили вибирати двері;
  • запропонували безкоштовні бонуси;
  • показали товари зі знижкою.

Звичайно, воронка продажів, в яку ллється трафік, може виглядати інакше. Її результативність гарантована тільки в тому випадку, якщо з трафіком працює грамотний фахівець.

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Автор:

Олександр Сірак

Рекомендовані публікації