БЛОГ
ПРАВИЛЬНО НАЛАШТОВАНИЙ ОНЛАЙН ТРАФІК – ЗАПОРУКА ВИСОКИХ ПРОДАЖІВ


Підприємці часто скаржаться: «Сайт не продає!»
Одна з причин – відсутність трафіку.
Трафік – це потік відвідувачів на ваш сайт. Яким би гарним, функціональним і продаючим веб-сайт не був, він не принесе грошей, якщо його не показувати цільової аудиторії. Правильно налаштований і керований трафік з онлайн гарантує попит на послуги і високі продажі, незалежно від регіону та пори року, чого не скажеш про клієнтів з оффлайн.
Основні джерела трафіку для продаючого сайту
Таргетована реклама в соціальних мережах – вид платної реклами в Facebook, Instagram, LinkedIn та інших соціальних мережах, яка відображається користувачам, чиї інтереси схожі з вашим напрямом бізнесу. Реклама налаштовується вручну. Наприклад, якщо ви займаєтеся будівництвом і продажем нерухомості, то налаштування можуть включати в себе наступні інтереси: «нерухомість, інвестиції, пасивний заробіток».
Контекстна реклама – це вид платної реклами в Google і Яндекс, при якій відвідувачеві показується оголошення з посиланням на сайт, зміст якого максимально відповідає пошуковому запиту. Якщо людина вбиває в пошуковий рядок «купити міжкімнатні двері», вона побачить в перших рядках пошукової видачі платні оголошення компаній/магазинів, які займаються продажем дверей. Платні оголошення відображаються за принципом аукціону – більш підходящі за змістом і дорожче оплачувані оголошення видаються в першу чергу.
Реклама в партнерських мережах – це вид платної реклами на сайтах, схвалених для показу самими Google і Яндекс. Оголошення відображається в спеціальному блоці, у вигляді невеликого банера. Принцип роботи аналогічний тому, як працює контекстна реклама. Користувач, який недавно в пошуковику цікавився вашими послугами або товарами, що знаходяться на сторінках сайту партнерської мережі того ж пошуковика, бачить саме вашу рекламу.
ТРАФІК ПОВИНЕН ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ РЕЗУЛЬТАТ
Трафік завжди повинен бути цільовим, тобто складатися з людей, прямо або побічно зацікавлених в тому, що пропонує продаючий сайт. Механіка настройки для соціальних мереж і пошукових систем відрізняється. У випадку з Fb, Instagram і VK, маркетологи показують рекламу людям, які відповідають опису типового клієнта. Для цього складається портрет клієнта з його потребами, уподобаннями і запереченнями.
Щоб налаштувати трафік з Google і Yandex, треба розуміти, за якими ключовими запитами цільова аудиторія шукає товар або послугу. Для цього збираються всі ключові запити, за якими потенційні клієнти зможуть знайти продаючий сайт і виконати на ньому цільову дію. Наприклад, на сайт харківської клінінгової компанії ми будемо вести трафік з Харкова за запитами, які мають на увазі замовлення дзвінка або оформлення заявки на послугу:
- вартість послуг клінінгової компанії;
- замовити прибирання квартири;
- послуги клінінгу на будинок.
Процес збору запитів трудомісткий і складний.
Потрібно відібрати тільки затребувані запити в регіоні, де працює компанія. Їх можуть бути сотні, але в роботі знадобляться всього пару десятків. За самим затребуваним конкуренція вище, а значить, такий трафік дорожче. Спеціаліст повинен в рамках жорсткого бюджету налаштувати рекламу так, щоб охопити як найбільш релевантні запити, так і низькочастотні.
Кругообіг трафіку в природі
Люди з соціальних мереж і пошуку – одні й ті ж. Важливо не розгубити трафік, а використовувати його по максимуму. Для цього ми автоматично збираємо всіх відвідувачів в базу, щоб потім повторно показувати їм рекламу в різних каналах. Уявіть: «Відвідувач вашого магазину вивчив прилавок, але нічого не купив. Не знав, що ви в подарунок даєте карту на знижку. Пішов шукати далі. На сусідній вулиці заходить в інші двері, а там той же магазин, ваш товар і карта на знижку на видному місці ». В оффлайн так неможливо, в онлайн – запросто!
Як це виглядає на практиці:
- Людина прийшла з пошуку в магазин вхідних дверей, але з невідомих нам причин не оформила замовлення. Система запам’ятовує його.
- При спробі вийти, все той же користувач бачить оголошення з пропозицією отримати каталог на пошту, до того ж, в подарунок – промо-код на лазерне гравіювання.
- Увечері того ж дня, гортаючи Facebook, бачить оголошення вашої компанії, яке обіцяє навчити вибирати двері. Воно веде на лендінг з квізом.
- Люди, які відвідали лендінг з квізом, але не зв’язалися з відділом продажів, знову бачать рекламу в Instagram. Тепер оголошення веде на лендінг з каталогом уцінених дверей.
- До речі, ми вже отримали контакти користувачів, які запросили каталоги. Скоро вони потраплять в розсилку листів, які послідовно пояснюють вигоди ваших товару.
- Тим часом, запустилася реклама на сайтах партнерах Google і Yandex, які відвідує все той же користувач. Він бачить рекламу по темам, якими недавно цікавився. По кліку на оголошення повертається на продаючий сайт.
Схоже на те, як переливають воду з однієї посудини в іншу, правда? Ми не знали, що саме потрібно нашому клієнтові, тому послідовно:
- дали більше інформації, щоб зняти сумніви;
- навчили вибирати двері;
- запропонували безкоштовні бонуси;
- показали товари зі знижкою.
Звичайно, воронка продажів, в яку ллється трафік, може виглядати інакше. Її результативність гарантована тільки в тому випадку, якщо з трафіком працює грамотний фахівець.


Чек-лист
"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"