БЛОГ

КОЖНІЙ ЦІЛЬОВІЙ АУДИТОРІЇ ОКРЕМА ПОСАДКОВА СТОРІНКА

У цій статті ми пояснимо, чому лендінг не замінює багатосторінковий сайт і для чого треба робити посадкові сторінки під кожну цільову аудиторію. Розібравшись з темою, ви зрозумієте, як збільшити число цільових заявок, не підвищуючи рекламний бюджет.

Тут і далі: «односторіночник» те саме що і посадкова сторінка (від англ. Landing page, звідси розповсюджена назва «лендінг»).

Багатосторінковий сайт одночасно виконує функції візитки, інформаційного ресурсу, інтернет-магазину товарів і послуг, каталогу і експертного блогу, яким виділяються окремі сторінки. Його розробка коштує в рази дорожче, ніж створення «продаючого односторіночника». Як ми знаємо, бізнес – це про скорочення витрат і збільшення продажів. Ви охоче заплатите за лендінг, адже його створення обійдеться відчутно дешевше. Тут-то і криються «граблі».

З першим завданням «односторіночник» справляється відмінно – економить, а ось зі збільшенням продажів виникнуть проблеми. Лэндінг – це продовження рекламної кампанії, а не сайту. На цільову сторінку відвідувач потрапляє після кліка по рекламному оголошенню в пошуку Google, улюбленому сайті або в соціальних мережах. Завдання лендінгу – переконати відвідувача зробити цільову дію – купити, записатися, замовити дзвінок. Часто користувачів вводять в оману, показуючи в рекламі одне, а на посадкової сторінці щось інше.

Розберемо на прикладі

Уявіть, що ви забудовник і вам треба продати квартири в новому житловому комплексі, який тільки зводиться. Без продажів не вийде забезпечити надходження грошей для будівництва об’єкта в термін. Ви створюєте сайт, щоб розповісти потенційним покупцям про переваги вашого житла, вигоди від покупки і діючі акції. Поки все просто.

Ваша цільова аудиторія складається з різних сегментів:

1) молоді сім’ї (хочуть квартиру поменьше, засобів на велику бракує, не знають про вигідні умови розстрочки або кредитування);

2) забезпечені сім’ї (готові купити престижне житло для себе або дитини);

3) іноземець, який не розуміє української та російської мови (боїться помилитися з забудовником, але розуміє що власна квартира в Україні вигідніше, ніж винаймана);

4) інвестор, якому важливі ціни на старті продажів і на етапі здачі в експлуатацію (його цікавлять схеми заробітку в короткостроковій і довгостроковій перспективі, а також гарантії безпеки інвестицій).

У них різні мотиви, цілі та очікування від покупки квартири. Як і різні фінансові можливості. Тепер уявіть, що кожен, клікнувши на рекламний банер, потрапить на лендінг і побачить один текст: «Квартири 1-4 кімнати в престижному ЖК такому-то». Відвідувачі з категорії «інвестор» не дізнаються, скільки вони зароблять на продажу нерухомості, придбаної на етапі нульового циклу будівництва. Молоді сім’ї злякаються слова «престижний», так і не дізнавшись про безпроцентну розстрочку на 12 місяців. І начебто, бюджет спалюється, трафік зростає, люди дивляться сторінку, а заявок мінімум.

У кожної ЦА свої потреби, заперечення, бажання і питання, на які треба відповісти на посадковій сторінці. Якщо потрапляючи на лендінг, людина бачить відповіді на свої питання, і вони збігаються з її очікуваннями, вона з високою ймовірністю залишить заявку. Якщо інформації, яка їй потрібна на сайті немає, вона покине сторінку. Щоб такого не відбувалося, потрібно готувати посадкову сторінку під кожен сегмент окремо.

Як знизити показник відмов і раціонально використовувати рекламний бюджет

Створити посадкові сторінки під кожен сегмент цільової аудиторії. На сторінці повинен бути тільки релевантний контент – інформація, яка відповідає запитам цієї ЦА.

На практиці, лендінги, розроблені під конкретний сегмент ЦА, забезпечують конверсію до 10%. Неперсоналізовані посадкові сторінки рідко дають конверсію вище 0,5-1%.

Варіант 1: Ви замовили сайт із загальною інформацією, який забезпечує конверсію з відвідувачів в заявки 1%. Вартість сайту – 50 000-70 000 грн. Рекламний бюджет – 28 000 грн. в місяць. Розподіляється порівну на 4 цільові аудиторії по 7000 грн. в місяць.

• Кількість відвідувань – 9 333

• Конверсія в заявку – 1%

• Кількість заявок – 93

• Вартість заявки – 300 грн.

• Конверсія в продажу – 30% 

• Кількість продажів – 28

• Середний чек – 500 000 грн.

Оборот – 14 000 000 грн.

Варіант 2: Ви замовили 4 лендінги. Кожен оптимізований під один з виділених сегментів цільової аудиторії. Завдяки тому, що сайт містить інформацію і акцентує увагу на вигодах, важливих суто для аудиторії, яка направляється на сайт, конверсія з відвідувачів в заявки складає 10%. Вартість 4 посадкових сторінок – 150 000 грн. Рекламний бюджет – 28 000 грн. в місяць. Розподіляється порівну на 4 цільових аудиторії по 7000 грн. в місяць.

• Кількість відвідувань 9300 (2 325 на кожній сторінці)

• Конверсія в заявку – 10%

• Вартість заявки – 30 грн.

• Кількість заявок – 930 

• Конверсія в продажу – 30%

• Кількість продажів – 279 

• Середний чек – 500 000 грн

Оборот – 139 500 000 грн., при однаковому рекламному бюджеті!

Висновки: розробляючи окремі посадкові сторінки, ви витрачаєте на 100 000 грн. більше, але за рахунок точкового попадання в запити аудиторії, отримуєте конверсію в заявки до 10 разів вище, завдяки чому заробляєте на 125 500 000 грн. більше.

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Автор:

Олександр Сірак

Рекомендовані публікації