БЛОГ

Контекстна реклама по конкурентам на прикладі забудовника

Як переманити користувачів, які «гуглять» продукт конкурента? Треба показати їм свої оголошення з найкращою торговою пропозицією, щоб знизити їх впевненість в первісному виборі. Для цього доведеться запустити рекламу по брендовим запитам конкурентів.

Що таке контекстна реклама по конкурентам

Ви – забудовник, який будує недорогий ЖК. У регіоні є конкуренти, які хочуть продати житло в своїх об’єктах. Ви вивчаєте їх пропозиції, знаходите слабкі сторони. Наприклад, у них немає розстрочки. Користувач шукає в Google комплекс конкурента і вводить «купити двокімнатну квартиру Харків ЖК Бастіон», а йому відображається ваше оголошення «Двокімнатні квартири з розстрочкою під 0% в ЖК Жовтень». Ось тут з’являється шанс заволодіти увагою потенційного клієнта і привести його на свою посадкову сторінку.

Приклад з практики агентства BigID

Конкурент продавав квартири від 15 000 грн/м², при цьому скління лоджій і балконів в ціну не входило. Ми запустили оголошення по його брендовому запиту з пропозицією купити квартиру в сусідньому мікрорайоні всього за 14 700 грн/м², але із заскленими лоджіями.

Результат: зростання цільового трафіку, а разом з ним зростання продажів і зростання впізнаваності ЖК. У перший місяць роботи рекламної кампанії доотримали 28 заявок по 7,5 $. Але ж ці люди навіть не планували нам дзвонити.

Контекстна реклама по конкурентам на прикладі забудовника

У 2020 році боротьба за місце в пошуковій видачі тільки посилиться. Бізнес усвідомив, що в онлайн можна продавати більше, ніж по «старому». Уже недостатньо просто зібрати релевантні ключові запити і писати по ним оголошення. Сильний конкурент може з’явитися в будь-який момент, якщо потрапить в руки хорошого фахівця з контекстної реклами. Як переманити користувачів, які «гуглять» продукт конкурента? Треба показати їм свої оголошення з найкращою торговою пропозицією, щоб знизити їх впевненість в первісному виборі. Для цього доведеться запустити рекламу по брендовим запитам конкурентів.

Як відібрати ключові слова

Включіть в перелік конкурентів тільки ті компанії, які продають продукт однакового призначення і в одній ціновій категорії. Ваші товари або послуги повинні бути близькі, взаємозамінні на думку цільової аудиторії. Не варто виводити оголошення про продаж двокімнатної квартири в недорогому ЖК по ключовому запиту, який складається з назви ЖК бізнес-класу з трьох-, чотирьох- і п’ятикімнатними апартаментами.

Думайте над посилом в оголошенні

Ви повинні запропонувати кращі умови угоди, ніж конкурент. У нього немає розстрочки, а у вас є? Обов’язково вкажіть в заголовку оголошення про це. У вас вигідніше місце, уже здано в експлуатацію першу чергу, нижче процентна ставка по кредиту? Пишіть про це.

Подбайте про посадкову сторінку

Пам’ятайте, клієнт, який потрапив до вас на сайт по ключових запитах конкурентів, зробив це не навмисно. Спочатку він шукав іншого забудовника, значить треба зробити все, щоб утримати його увагу на сторінці. Вигоди, які винесені в рекламні оголошення, повинні відразу кидатися в очі на посадковій сторінці. Зробіть блок з порівнянням з пропозицією конкурентів, щоб переконати потенційного клієнта в правильності вибору.

Особливості ціноутворення контекстної реклами по конкурентам

Показник клікабельності (CTR) для оголошень, які відображаються по ключових запитах конкурентів, очікувано нижче, а ціна за клік, відповідно, дорожче. Чому так відбувається? Все-таки користувач шукав продукт конкурента, тому спочатку більше зацікавлений в ньому. Наше завдання в даній ситуації переконати його, запропонувати вигідну альтернативу.

А ви вже працювали з контекстною рекламою по конкурентам? Поділіться своїм досвідом!

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Автор:

Олександр Сірак

Рекомендовані публікації