БЛОГ
Хто сказав, що січень – збитковий місяць?


Багато людей часто скаржиться, що кожен рік, в січень, відділи продажів сидять на роботі без заявок. Хтось обурюється і звинувачує у всьому поганий маркетинг, хтось, знизавши плечима, упокорюється, чекає наближення весни і продажів. А що якщо ми скажемо, що січень може бути найприбутковішим місяцем для вашого бізнесу? Не вірите? Тоді цей пост для вас!
Руйнуємо стереотипи на прикладі одного з наших кейсів – ЖК Парковий квартал
Як працює маркетинг практично кожного бізнесу в новорічну пору:
До свята реклама переслідує нас на кожному кроці – акції, новорічні знижки «Встигни купити!», «-50% на все! Тільки до 31.01! ». На ринку метушня – компанії виділяють бюджети, маркетологи креативять, запускають кампанії. Все щоб максимально швидко нагріти, «дотиснути» і привести до покупки. Підсумок – велика конкуренція рекламних оголошень і висока ціна на ліди.
І ось, наступає 1 січня …
Пам’ятайте, як тихо і безлюдно на вулицях вашого міста? Все закрито, магазини не працюють, ніхто нічого не продає. Так і в інтернеті – бюджет закінчився, груднева гонка озброєння пройшла, всі з полегшенням видихнули і пішли у відпустку.
Але ж всю цю ситуацію можна використати на свою користь;)
Чим же займалась наша команда в цей час?
Перед новим роком ми послабили рекламу, економлячи сили і ресурси. Після свята, чекаючи що більшість призупинить рекламні кампанії, ми навпаки посилили свої. З урахуванням того що після нового року впала конкуренція в інтернеті, нам вдалося отримати більше 500 заявок на покупку квартир за місяць. За ціною…. 27 гривень за штуку! Заявки цільові – замовник підтвердив.




Стереотипи зруйновані, і ми з гордістю можемо заявити, що правило Уоррена Баффета – купуйте коли інші продають, і продавайте коли інші купують – працює не тільки на ринку товарів і послуг, а й в рекламі!
Беріть на замітку, застосовуйте і збільшуйте свої показники!


Чек-лист
"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"