БЛОГ

Гейміфікація за допомогою Квіз-маркетингу

Квіз – короткий тест з 5-7 питань, які подаються в ігровій формі і допомагають відвідувачеві визначитися з вибором. Кожен варіант відповідей візуалізується і нативно показує, як ваш продукт закриває болі і потреби клієнта. Проходячи квіз, людина глибше вивчає продукт, а менеджер отримує результати і контакти тільки теплих клієнтів.

Квіз підходить для різних цілей бізнесу: для швидкого продажу емоційних, недорогих продуктів, або складних, з великим життєвим циклом покупки – виконуючи функцію прогріву, ознайомлення з товаром, залучення та знайомства з менеджером.

Що квіз дасть Вашому бізнесу:

• Збільшення коефіцієнта конверсії діючого сайту і як наслідок зниження ціни заявки
• Збільшення кількості заявок і як наслідок продажів
• Економія часу на обробку заявки, тому що відповіді на частину питань вже отримані з квізу
• Більш прогріті ліди

Давайте розберемо на прикладах з наших кейсів:

1. Votre parfum – бренд нішової парфюмерії

Так як бренд нішевий і новий, мало хто наважувався купувати його в інтернеті (та й в цілому, парфумерія – такий продукт, який частіше вибирають «на нюх» і офлайн). Що було вирішено зробити? Створити пробний продукт – парфумерний гардероб (набір з 5 пробників, який підбирається індивідуально під вподобання клієнта). Квіз допомагає познайомити аудиторію з новим брендом, як ми і вчинили в даному випадку – через тест відвідувач вказує свої вподобання, говорить нам про свій стиль, ритм життя, знайомиться з нашими ароматами т.д.) і ставимо мінімальну ціну щоб розставання з грошима у покупця було не таким болючим.

Тобто, перша мета квіза в цьому кейсі – знайомство з брендом, вхід в продуктову воронку, а потім прогрів і отримання залучених клієнтів, схильних до повторної купівлі.
Результат: 1800 заявок в місяць

2. Генремонт – ремонт квартир і будинків в Харкові

В даному випадку було вирішено додати на сайт квіз, щоб прибрати велику кількість холодних заявок. Тут він є свого роду бар’єром для тих, хто дійсно зацікавлений зробити ремонт, від марнословців. У тесті вже є питання, які менеджер і так би ставив по телефону, тому такий квіз ще й заощадить час відділу продажів.

Крім того, за допомогою квіза ми сегментуємо аудиторію, розуміємо, який «персонаж» принесе більше грошей (наприклад людина з квартирою 120 кв.м. в новобудові, якій потрібен капітальний ремонт + дизайн, і на це у неї є бюджет в 500 тис. грн)

Після отримання результатів тесту, у менеджера складається розуміння про завдання клієнта (скільки кімнат у квартирі, старий будинок або новобудова, потрібен капітальний ремонт або косметичний, який стиль в інтер’єрі людина вважає за кращий і т.д.) і команда приступає до обговорення проекту більш підготовленою.
Результат: конверсія в замір 70%, конверсія в продажу 33% і 68% заявок приходять саме з квізу.

3. it-park Мануфактура – проект нерухомості в Харкові

Нерухомість – продукт з довгим циклом угоди. Більш того, it-park – поки невідоме для аудиторії поняття – тому, через квіз ми пояснюємо концепцію, і говоримо про доступні пропозиції.

За допомогою питань в тесті цікавимося, який тип приміщення необхідний людині (офіс, житлове приміщення або комерційна нерухомість), його площа, покупка/оренда, який напрямок його бізнесу, щоб підібрати максимально релевантне приміщення.

У підсумку отримуємо велику залученість клієнта в процес вибору, більш точний підбір пропозиції для нього, задоволеного покупця і самого менеджера – адже він не витрачає час на обробку порожніх лідів. Потенційний покупець вже теплий – він витратив час на квіз, а в ході проходження вже ознайомився з продуктом і менеджером (пояснення проходять від імені менеджера, який потім передзвонить).
Результат: 119 заявок на покупку та оренду в перші 2 тижні і більше 250 цільових заявок за місяць.

Сподобалися приклади?
Тоді ось Вам ще 5 причин, чому варто замовити квіз в BIGID:

• При складанні тесту враховуємо цілі, які переслідує бізнес, вбудовуємо квіз в потрібне місце в продуктовій матриці, щоб вся воронка продажів приносила більше результату.
• Маємо 4 роки досвіду в розробці квізів, тому що одними з перших стали використовувати цей інструмент на ринку.
• Повністю занурюємося в Вашу нішу, вивчаємо особливості продукту/послуги.
• При складанні тесту враховуємо психологію мислення різних сегментів Вашої аудиторії.
• Час розробки квізу – від 2 днів

90% ВАШИХ КОНКУРЕНТІВ ЩЕ НЕ КОРИСТУЮТЬСЯ ЦИМ
А ви можете збільшити свої результати вже сьогодні!

Залиште коментар або заявку на сайті і дізнайтеся, скільки клієнтів ми залучимо Вам за допомогою квізу;)

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Автор:

Олександр Сірак

Рекомендовані публікації