БЛОГ

EMAIL-РОЗСИЛКИ В 2019 ПРАЦЮЮТЬ

«Електронна пошта – це минуле століття», – кажуть початківці маркетологи. «У 2019 ніхто не читає email», – стверджують скептики. «Як продавати за допомогою листів?» – запитують підприємці. «Email-розсилки в 2019 працюють», – твердо заявляє BigID.

Сервіс розсилок SendPulse провів опитування серед інтернет користувачів на тему «Як часто ви читаєте розсилки від інтернет-магазинів?».

62% респондентів відповіло, що відкривають листи, коли їх зацікавив заголовок. 17% опитаних заявили, що перевіряють поштову скриньку раз в тиждень, 4% людей – раз на місяць. 11% – відкривають листи щодня. Тільки 6% користувачів не читають листи.

Ще раз: 94% користувачів до цих пір активно користуються email.

Згідно The Radicati Group, американському центру незалежних маркетингових досліджень, кількість користувачів email становить близько 3 млрд. людей. Це більше ніж у Facebook.

Про що писати в розсилках в 2019 році

Все ті ж SendPulse запитали користувачів, які листи їм цікаві. З’ясувалося, що 18% респондентів охоче читають експертний контент: корисні статті, інструкції, чек-листи, рекомендації.

30% хотіли б отримувати на пошту персональні пропозиції.

Для 52% email служить ідеальним джерелом інформації про знижки, акції, розпродажі, бонуси. Про це ви повинні писати своїм покупцям, постійним і потенційним клієнтам.

Користувач не довіряє вам? Покажіть йому свої знання за допомогою корисної інформації в листах.

Старі покупці давно не приходили? Надішліть їм персональне запрошення. Треба розпродати неліквід, скоротити касовий розрив? Розкажіть передплатникам про акції.

Розсилки дають можливість вижати максимум: прогріти аудиторію, зняти заперечення, переконати завершити покупку і допомогти вибрати новий товар. Все залежить від ваших цілей.

ЯК EMAIL-РОЗСИЛКИ ПРАЦЮЮТЬ НА БІЗНЕС

У 2019 розсилки запускаються автоматично, реагуючи на дію користувача. У ролі тригера для відправлення листа налаштовуються наступні події:

  • реєстрація на сайті;
  • підписка на форму розсилки;
  • оформлення замовлення;
  • додавання товару в кошик без завершення покупки;
  • акції і розпродажі в магазині;
  • анонс заходів.

Розсилка будує тривалі відносини з передплатниками. Листи не пропадають з ящика, до них можна повернутися в будь-який момент. Вони відправляються послідовно – один лист містить одну вигоду і чіткий заклик до дії.

Email-розсилка забезпечує:

  • впізнаваність бренду;
  • підігрів клієнтів;
  • утримання клієнтів;
  • мотивацію до повторних покупок;
  • перетворення зацікавленої аудиторії в клієнтів;
  • підвищення конверсій.

Як виглядає автоворонка із застосуванням email-розсилки

На лендінгу фірми, яка продає вхідні двері, відвідувачам пропонують отримати на пошту каталог з продукцією. Заповнивши форму захоплення даних, потенційний покупець отримує вітальний лист з каталогом, а ми – його поштову адресу.

Два рази на тиждень на пошту приходять корисні статті, що пояснюють як вибрати двері, зробити виміри, правильно укомплектувати дверний короб. В одному з листів пропонують безкоштовний монтаж, якщо покупець замовить виріб до кінця тижня.

Після оформлення замовлення на пошту приходить лист подяки з посиланнями на супутні товари зі знижками: дзвінок, домофон, засіб для догляду за замком.

У підсумку, «холодний» покупець краще ознайомився з продукцією компанії, переконався, що перед ним не фірма-одноденка, дізнався, на що звертати увагу при покупці дверей і чим між собою відрізняються дверні конструкції. Акція з безкоштовним монтажем довела вже підігрітого клієнта до покупки, а лист з супутніми товарами допоміг максимізувати прибуток.

Базу адрес можна сегментувати

Нові, активні, не активні, за статтю та віком, за професією, які читають і ні, – досвідчений маркетолог знає, як сегментувати базу адрес. Результати сегментації стануть в нагоді не тільки в роботі з розсилкою. Знаючи email, можна налаштувати покази рекламних оголошень або запустити ретаргетинг конкретним користувачам в Fb і Instagram, Google і Yandex.

Чи окупляться вкладення в розсилку

Дослідження компанії Campaign Monitor показують, що інвестиції в поштову розсилку окупаються. На кожен витрачений $ 1 доводиться до $ 44 прибутку. Чи зможете ви так само? Звичайно, головне щоб система маркетингу була грамотно налаштована.

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Автор:

Олександр Сірак

Рекомендовані публікації