БЛОГ

Дешевий лід vs. Гроші

Вартість лідів стала предметом гордості і хвастощів маркетологів. Та що вже там, ми самі ведемося на цей флешмоб і міряємося лідами з іншими. Впевнені, ви не раз бачили кейси з заголовками: «Знизили ціну за клік в 5 разів!», «Чи домоглися ціни за лід в 20 центів!». Іноді вартість опускається до зовсім нереальної – 10 коп і нижче. Згодні, такі ціни можуть бути реальними, але …

Давайте будемо чесними – вам потрібні не дешеві заявки, а продажі і гроші в касі! Чи можна гарантувати якість такого дешевого трафіку? А якістю в нашому випадку виступає закриття потенційного клієнта в продажу.

Ось одна цікава історія з нашого досвіду:

Якось раз, спілкуючись з потенційним клієнтом зі сфери нерухомості, нам задали питання про ціну за ліда, яку ми можемо запропонувати. Відповіддю було 3-5 $ в залежності від ніші. – «Ого, дорого! А нам все по 1 $ обходиться! »

Звичайно ж, це не могло не зацікавити, і ми попросили показати аналітику, щоб самим переконатися. У підсумку, «лідами» забудовник вважав повідомлення в листуванні. На питання «Скільки з них закрилося в продаж?» була відповідь «0» 🙁

Так ось, до чого ми все це ведемо:

  1. У цій гонці звертати увагу потрібно не стільки на ціну заявки, а на вартість продажу. З одного джерела можна отримувати ліди по 1$, і закривати їх в продажу на 3-5$. З іншого джерела трафік буде в 2 рази дорожче, що теж нам може підійти, якщо вартість продажу дорожче.
  2. Що поганого у великій кількості дешевого трафіку? Перевантажений і демотивований відділ продажів. Менеджери отримують море порожніх, холодних заявок, які закінчуються нічим. Витрачається багато часу на їх обробку, але продажів це не приносить. В результаті немає прибутку, зарплати і морального задоволення від роботи у відділу.
  3. Всі бізнеси різні, і в кожній сфері працюють як різні ціни за ліда, так і різні моделі оплати. Тому потрібно використовувати кілька щоб визначити найефективнішу. А ще тестувати, тестувати і ще раз тестувати!

Як приводити платоспроможну аудиторію і не розоритися? Зануримося в вашу нішу і знайдемо найбільш ефективні рішення. Для консультації телефонуйте або заповніть форму на нашому сайті!

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Создание системы маркетинга в бизнесе

Чек-лист

"Створення
системи маркетингу
в бізнесі"

Автор:

Олександр Сірак

Рекомендовані публікації