Містить інформацію про проект та пояснює вигоди покупцям. На головній сторінці вбудований квіз, який дозволяє зібрати базову інформацію про потенційних клієнтів і сегментувати аудиторію для подальших рекламних кампаній.
Під кожну секцію створені окремі сторінки з блоками, які показують ключові переваги комплексу, закривають заперечення покупців, відповідають на типові питання і надають можливість вибрати відповідне приміщення.
Під кожен тип приміщення в секції створюються персональні рекламні оголошення.
Для оголошень використовуються продаючі тексти, в яких перераховані ключові переваги об'єкту нерухомості: терміни окупності, технічні характеристики, інфраструктура. Тексти написані з використанням професійного сленгу цільової аудиторії.
Використовується пошукова й медійна реклама в Google. Оголошення складаються персонально під кожен сегмент аудиторії з урахуванням вигод, які їй важливі.
Точкове потрапляння в сегмент забезпечується за рахунок опрацювання ключових запитів і вибору актуального геотаргетингу.
Розроблено контент-план з профільними рубриками
для регулярного постингу в Facebook та Instagram.
З соціальних мереж цільові передплатники дізнаються інформацію
про хід будівельних робіт, будматеріалах, що використовуються
і реалізації оригінальних дизайнерських рішень.
Пости розміщуються в stories та стрічці.
Кожному сегменту ЦА показуються рекламні оголошення, розроблені спеціально під нього.
Тестуються різні УТП, креативи, формати плейсментів. Таргетована реклама дозволяє нагадати про себе і довести угоди до кінця
Реклама показується відвідувачам як у пошукових системах, так
і в соціальних мережах.
Користувачі, раз побувавши на сайті, автоматично сегментуються і збираються в бази за якими відпрацьовують рекламні оголошення другого рівня: банери на тематичних сайтах і в gmail, оголошення в стрічці соціальних мереж.
Зі збільшенням числа контактів з рекламною зростає ймовірність укладання угоди!
Відстежуємо, з яких джерел реклами йдуть дзвінки, щоб краще розуміти ефективність кожного каналу
Дозволяє бачити, скільки грошей заробляє компанія з кожного рекламного джерела